Op pad met vragen? Ons team helpt je onderweg!

Veelgestelde vragen

Heb je tips, ideƫen voor artikelen of opmerkingen over de inhoud? Deze kan je sturen naar:
šŸ“«Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven
šŸ“§Ā redactie@onzehond.nl

Hoofdredactie Monique van Strien
Eindredactie Evelien Boutsen
Vormgeving Angela van Eck
Advertentieverkoop Alex Sitompoel (media accountmanager)
Uitgever BCM Media
Directeur UitgeverĀ Rosina Jennissen
CDO/COO Stephan Schroeders
MarketingĀ  Sandra de Rouw & Sven Piekstra
DrukĀ PreVision

Neem contact op met onze accountmanager.

Alex SitompoelMedia Consultant Onze HondĀ 
šŸ“§alex@themedia-agency.nl
šŸ“žĀ +31 (0)6 462 264 35

Bekijk de bereikcijfers en abonnementmogelijkheden in onze mediakit.

Het is absoluut mogelijk om een los exemplaar van Onze Hond te bestellen bijvoorbeeld om weg te geven als cadeau! Je kan losse exemplaren van Onze Hond zowel in de boekenwinkel bij jou in de buurt als online op store.bcm.nl bestellen.Ā 

Heeft jouw boekenwinkel geen exemplaar van Onze Hond op voorraad? Dat is geen enkel probleem! In veel gevallen kan de winkelier voor jou een exemplaar vanĀ Onze Hond bestellen.Ā 

Als je op de knop “Abonneer nu” in de menubalk klikt, kan je onze abonnementen vergelijken en het abonnement dat het beste bij jou past selecteren.

Heb je een passend abonnement gevonden? Klik dan op Ja, dit wil ik! Vervolgens wordt je doorverwezen naar de BCM Store. Hier kun je door middel van automatische incasso het abonnement op Toeractief afsluiten. Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail.

Voor adreswijzigingen kan je telefonisch contact opnemen op 085 7600237
Maandag t/m vrijdag 8.30 tot 12.30 uur, zon- en feestdagen gesloten

Per mail:Ā abonnement@bcm.nl o.v.v. Adreswijziging abonnement Onze Hond

Per post: BCM Abonnementenservice, Postbus 1392, 5602 BJ Eindhoven

Je kunt contact met ons opnemen viaĀ 085 7600237 (maandag t/m vrijdag 8.30 tot 12.30 uur) of per mail:Ā abonnement@bcm.nl.

Wil je je abonnement wijzigen? Wij denken graag met je mee naar een passende oplossing ongeacht je situatie. Neem contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 040 844 7644Ā of stuur een e-mail naarĀ abonnement@bcm.nl.

Abonnementen kunnen twee maanden voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd via het opzegformulier onderaan deze pagina.Ā 

Ten eerste gecondoleerd met je verlies. Bij het overlijden van de abonneehouder geldt uiteraard de opzegtermijn niet. Om het abonnement van een overleden abonneehouder te beĆ«indigen, kan je het best contact opnemen met onze klantenservice. Dit kan door te bellen naar telefoonnummer 040 – 844 76 44

Onze abonnees aan het woord

Nadien
Nadien
Elke editie staat bomvol inspiratie, leuke tips en verrassende artikelen
Marjolein
Marjolein
Ik geniet elke keer weer van de prachtige foto's en verhalen. Elk nummer is een genietmoment.
Peter
Peter
In elk nummer van One Hond staan de leukste hondentips!

Als eerste

Gratis thuisbezorgd voordat het in de winkel ligt

Mis nooit een uitgave

Met leukse lezersacties & aanbiedingen

Bespaar

Betaal minder en ontvang de voordelen als abonnee

50.000 abonnees

Meer dan 50.000 tevreden lezers gingen je voor

Je Onze Hond abonnement opzeggen

Je zit erover te denken om je Onze HondĀ abonnement op te zeggen. Wat jammer! Mogelijk heb je minder tijd om het abonnement te lezen, is je financiele situatie veranderd of wil je de manier waarop je het magazine leest veranderen. Wat je situatie ook is, wij denken graag met je mee naar een passende oplossing zodat je kan blijven genieten van Onze Hond ! Neem hiervoor contact op met onze klantenservice op telefoonnummerĀ 040 844 7644Ā of stuur een e-mail naarĀ abonnement@bcm.nl

Wil je toch je abonnement opzeggen?

Abonnementen kunnen twee maanden voor het einde van de abonnementsperiode worden opgezegd door middel van onderstaand opzegformulier